Sunday, January 16, 2011

My official photographer..


Assalamualaikum semua,

Hari ni nak berceloteh tentang OP saya untuk hari bersejarah saya.

OP yg saya tempah merupakan suami kepada senior saya semasa di UPM.

Semasa konvo dulu, saya telah mengambil dia sebagai OP (amboi2 konvo pun ada OP ye. Sebab murah you.Tu yg ambil juga)untuk merakam detik2 manis itu.

Dan setelah melihat hasilnya, saya tidak ragu-ragu untuk mengambil beliau sekali lagi untuk menjadi OP saya pada majlis pernikahan, makan beradab dan outdoor saya.

Tambahan pula, harga yg ditawarkan amat2 lah berpatutan.

Blogger kita Pn Hana Yoriee juga menggunakan khidmat OP yg sama.(kan Kak Ana?).Hihi..

Nak tengok gambarnya, kena tggu gambar Kak Ana siap lah dulu..

Tapi tak apa..

Mari kita layan beberapa gambar yg OP saya pernah ambil.

Layanzzzzzz.....




Gambar di atas ialah gambar senior saya juga.



Haa...Gambar Pn Hana...Pinjam gamabr ye akak.Hihi...

Ini lah OP saya...Encik Eddy.

Jika berminat, bolehlah menghubungi beliau ye.

Tinggalkan komen di bawah jika berminat.

Nanti saya bagi no telefon.

Jumpa di entri yg lain lagi.

6 comments:

  1. yeay..iman da ad OP..;)..1 sekolah dgn hana eh?

    ReplyDelete
  2. hehe..tu lah.lega rs 1 kerja dh settle...

    Yup, 1 kos ms di UPM..meja ktaorg sebelah myebelah jek dulu.hihi.

    nanti Kak hana dtg majlis Iman.

    Kina & Pudin jemput la dtg.

    Bg alamat, nnt pos kad...

    ReplyDelete
  3. :)wah,murah k abg eddy nie?bestla:)

    ReplyDelete
  4. Adibah:Yup..murah jek....

    Amik dgn dia gak ke??Hihi..

    ReplyDelete
  5. hihi..gambar akak ada lah..hahaha..eddy pun enterframe..hakhakhak.. =)

    ReplyDelete
  6. Promote gmbr akak pula...hihi..OP mesti enter frame..bila gmbr akak siap, tempek di blog tau..

    ReplyDelete