Saturday, January 15, 2011

Contest gadis dan bunga




Assalammualaikum semua,

Hari ini saya akan memerah idea untuk mengarang entri sebelum dihantar untuk contest gadis dan bunga. Syarat-syarat contest boleh merujuk kepada Lyana MK.

Bismillahirrahmanirrahim...

Keistimewaan cinta anda dgn gambar terbaik anda bersama kekasih.


(Gambar ini diambil selepas saya ditauliahkan sebagai Lt Muda PSSTLDM. Pada malam selepas ditauliahkan, kami diraikan. Dan abang pun turut serta meraikannya.Kebetulan ada kek kahwin, jadi kami praktis ambil gambar di kek tersebut, cuma tak ada acara suap-suap.Hihi)

Bagi saya cinta kami istimewa sebab ia melibatkan pertembungan budaya, pertembungan agama, pertembungan benua.

Memang bagi kami ia satu cabaran, sebab masing-masing kena menyesuaikan diri dengan satu sama lain .Bukan antara kami-kami saja.Antara keluarga juga.Tapi alhamdulillah, sekarang kami masih dalam proses penyesuaian itu termasuk keluarga kami.Thanx kepada mak, mama, ayah, apai(ayah dalam bahasa iban), abg, kakak, dan adik-adik yang berusaha menyesuaikan diri juga.*Terharu seh.Bukan senang untuk menyesuaikan diri tau dalam budaya orang*
Walaupun apa-apa pun, pertembungan ini lah menyebabkan kami belajar untuk saling bertolak ansur, hormat menghormati.Dan yg paling penting, saling sayang-menyayangi.Hihi..

2. Warna yg disukai
Biru dan putih


3. Tema kaler
Biru dan putih juga.Hihi..

4. Kenapa anda ingin mendapatkan nya
Memandangkan majlis saya hanya akan berlangsung sekali seumur hidup sahaja(tiada majlis bertandang or menyambut menantu) bagi kedua-dua pihak, saya ingin merasa sentuhan gubahan bunga tangan dari Lyana. Ia akan menjadi kenangan sepanjang hayat.

5. Tarikh tuk deliver hadiah giveaway tuh
Sehari sebelum iaitu pada 18 Mac 2011.

6.Tag kepada 3org B2b
Lina
Liza

Tara, dah siap juga akhirnya.
Thank you Lyana MK.



No comments:

Post a Comment