Friday, February 4, 2011

38 hari mencari cinta~Door gift dah ada.



Assalamualaikum semua,

Minta maaf lama menyepi sebab sibuk dengan mesyuarat teknikal.......



Baiklah, setelah sekian lama memikirkan apa yg patut diberi kepada tetamu semasa majlis nanti, akhirnya berjaya juga mendapat idea nak bagi apa.

Door gift untuk tetamu dewasa dan tetamu si cilik. Jgn lupa gift utk tetamu si cilik.Mereka pasti suka..Nanti mereka tlg doa kan kita agar bahagia etc. Doa budak2 kn makbul.Hihi..

Untuk door gift dewasa, kami memutuskan untuk memberi muffin dan key chain khas di datangkan dari Sarawak. Key chain itu tak boleh reveal dlm blog lg, nnt x surprise..hihi.


Sumber: Adik Pn Hana

Lebih kurang cm ni lah muffin itu nanti. ada tambahan riben di atas box mengikut tema majlis.

Si cilik pula bakal mendapat lolipop coklat.Yummy!!!!!!!!!!!...Mereka pasti teruja dengan lolipop coklat itu..Hihi...Saya pun pernah jd budak2 juga....

Muffin tersebut saya order dari Puan Hana...Rasanya kebanyakan bloggers kenal kan siapa Pn Hana. Sesiapa yg pernah pergi ke majlis beliau dan merasa biskut yg beliau buat pasti akan cakap sedap.....Hihi...So, tanpa diragui muffin itu nanti pun akan sedap...Pn Hana buat sedap2 tau...Hihi...Nak order boleh la berhubung dengan Pn Hana.
Atau merujuk kepada link muffin di atas. Itu adalah blog adik Pn Hana a.k.a tauke bisnes tersebut.Hihi....

Lagi satu, Pn Hana dengan baik hatinya akan sponsored bunga tangan saya...Siap saya boleh request nk bunga warna apa. Amboi2 ko ni, diberi paha nak betis plak....Hihi..

Yahooo!!!!!!!!!!!!!!...seronoknya...Jimat bajet..(Nnt upload gmbr bunga tangan pas nikah ye).


Kemudian lolipop coklat pula...

Saya order dengan kakak bff saya saje iaitu Kak Ayu.


Bincang punya bincang, dengan senangnya kakak itu telah memberi diskaun yg hebat kepada saya. Apa lagi, saya pun senyum sampai ke telinga sehingga ke hari ini.Hihi...

Nanti lepas majlis saya akan cuba upload gambar lolipop itu...

Kalau ada sesiapa yg nak order coklat untuk hantaran, door gift atau saja2 nak makan, boleh la berhubung terus dengan beliau. Orang nya baik, senang dibawa berbincang. Hihi..Jenguk di blog (link di atas) atau faceboook beliau ye.

Lega2...lepas tu , kakak ipar & adik ipar (eh, dh boleh iktiraf kn. xplu bakal2..hihi) telah ke Nilai untuk servei2 paper beg bg letak door gift itu nnt..Plus byk2 lg mereka servei...Jimat masa saya nanti tak perlu untuk ke Nilai itu...
Thanx Angah & Uda.....

P/s Coklat hantaran untuk abg juga saya order dari Kak Ayu.Hihi....Tp, nanti kita mkn sm2 ye coklat itu abang...Yummy!!!...

3 comments:

  1. thanks for sharing..tgh cari gak org wt coklat nie:)

    ReplyDelete
  2. -salam perkenalan dan akak nak tumpang iklan sikit ye TT-

    Salam to blogger sume ^___^

    mencari cari doorgift utk majlis kenduri kahwin mahupun jamuan keraian anda? cuba lawati blogspot Ananaifa di waffle-comel-ananaifa.blogspot.com dan sekiranya berminat dengan tawaran kami, bolehlah proceed for next action ya!

    //Jazakallah & Jazakallah again TT ^___^//

    ReplyDelete