Tuesday, February 1, 2011

46 hari mencari cinta~Contest by CSTproduction & Lynda Rahim Kuala Lumpur telah berakhir.



Assalamualaikum semua,

Alhamdulillah diberi peluang untuk menghirup udara segar lagi hari ini.

Seperti yg sedia maklum, contest itu telah pun ditutup tepat jam 12 tengah malam semalam (31.01.11).
Entri saya yg bernombor 8 berjaya meraih 157 "like"...Thanx kepada yg sudi vote saya. Sayang korang semua...

Jika melihat peratusan undian, saya tidak mengharap apa-apa...Jumlah undian itu hanya picisan jek..Tp setiap 'like' dari korg semua amat berharga bg saya...Masih ada yg sudi membaca dan vote utk saya...Thanx sangat2....


Ini hadiah untuk korang semua...

*




*




*




*




*




*




*




*




*




*




*






Tatapan gambar kucing saya yg comot dan comel~Mia.Hihi..






No comments:

Post a Comment