Tuesday, February 22, 2011

Lagi 25 hari????...Saya sibuk kena hadiri konferens..



Semakin dekat dengan itu, semakin banyak kursus/konferens yang saya kena pergi....

Hujung bulan ni ada 1 kursus kena attend. Nasib lah sehari jek..Selepas itu, 5-6 Mac saya kena fly ke KL lagi untuk attend konferens "Nutrition in obstetrics & gynaecology" di Le Meridien Hotel..


7 mac saya akan fly balik ke Kuching untuk menyiapkan kerja-kerja saya yg tertunggak sebelum fly balik ke KL pada 11 Mac...

Mesti ada yg akan saran kn supaya bercuti terus jek selepas kursus itu. Tapi saya perlu balik untuk kerja-kerja yg tertunggak.Bulan Mac banyak laporan yg perlu saya cek sebelum mula bercuti. At least saya tidak perlu memikirkan tentang tugasan semasa sibuk mempersiapkan diri menjadi isteri kepada cik abang.

Dan sebenarnya saya teruja untuk mengikuti konferens di KL pd 5-6Mac itu. Saya sendiri yg offer diri untuk attend konferens itu.

Apa yg saya lihat, banyak maklumat yg saya boleh ekstrak dari konferens itu untuk diaplikasi dalam tugas harian saya. Di samping itu, itu adalah peluang saya untuk menyediakan diri sebelum pregnant. Konferens itu memang ada tepat pada waktunya.

Alhamdulillah, itu dikira sebagai rezeki juga kan?Hihi...

3 comments:

  1. Slmt menjadi superwomen..lpas kawen bnyk lg mende yg memaksa diri kite menjadi superwomen..jmp di le meridien nt..n kaut sebanyak mungkin ilmu utk dikongsikan kepada masyarakat dan juge utk dipraltikkan pada diri sendiri..hehe..

    ReplyDelete
  2. Kak Sara:Hihi...inshaALLAH..byk tanggungjawab perlu dipikul setelah bergelar isteri...mengharap yg terbaik la...sentiasa mencari ruang utk perbaiki diri....
    Jom kaut ilmu2 utk dikongsi & diaplikasikan diri sendiri..

    ReplyDelete