Tuesday, December 14, 2010

Persiapan untuk majlis merisik cum bertunang.

Sangat sibuk sampai kan tak sedar lagi 10 hari majlis merisik cum bertunang akan tiba.25 Dec 2010 dah menunggu.Tapi relax lagi...hehe...sbnr nyer x tau nk ape dulu...mari kita tgk apa yg dh saya prepare...

1. Cincin dh dibeli...
2. Kain untuk alas2 meja2 kecik( ada kaitan ke?)...
3. Tak ada ape2 lg..huhu
4. Baju??

Yg perlu dibuat??
1. tak tahu...

Ooohhhh....This is not good.Cepat kerah otak untuk berfikir....

Apa nk buat untuk hari tersebut???
Planning nyer....

1. Beli bahan mentah untuk masak2 di rumah sekitar untuk 30 org jek..

2. Acara bincang2 jek...then, bg cincin tanda merisik +tunang...

Itu saja untuk majlis saya. Simple saje & save bajet...sbb nk nikah cepat2 bln Mac 2011. InshaALLAH....

Mudah-mudahan murah rezeki untuk majlis nikah saya..

Sapa nk sponsor saya, sila angkat tangan..hehe..

Thanx pada sahabat saya yg sudi sponsor inai...Ima...luv u!!!!!!!!!

Nanti ramai2 inai kan saya ye..hehe..
Dan saya upah dia buat sirih junjung saya nnt juga...

Jumpa di entri yg lain....

2 comments:

  1. dear..nnt jgn lupeee...buat budget untuk nikah k :)

    ReplyDelete
  2. Elya:Hehe...dh siap kn bajet nikah..tp bajet utk tunang ni plak x siap2...dh dekat2 ni br sibuk nk pikir nk wat ape....hehe..

    ReplyDelete