Thursday, November 18, 2010

Salam aidiladha...

Salam aidiladha kepada semua...

Tiada apa-apa yg saya masak semalam sempena Aidiladha. Kemalasan melanda semalam, huhu.
Abang pun sibuk bekerja. Saya pula siap kan kerja2 tertunggak (cuti2 pun bekerja, huhu)...Terima kasih juga buat abang yg membawa balik laksa dari rumah kawan dia semasa abang pergi beraya.

Sempena aidiladha juga, abang dan saya telah pergi servei2 cincin untuk dibuat cincin tanda pada 251210.Mula2 tu, nak juga amik cincin yg berbatu2 tu.Tapi akhirnya saya memutuskan biarlah cincin tanda saya hanya yg biasa2 sahaja.Cincin yg luar biasa boleh dibeli untuk bertunang dan nikah(asyik cincin jek?nk yg lain boleh x abang?)....Thanx pada abang yg telah membelikan cincin itu.Tp x boleh pakai sekarang, kena tggu bulan 12 nnt ye...hehe.Saya suka cincin tu, terletak elok dan molek kt jari saya (Gambar cincin kna tggu bln 12,hehe.Nnt x surprise dah).

YES (Year End Sale) akan bermula tidak lama lagi.Harap2 sempat untuk membeli semua barang-barang hantaran.Nak rembat sedikit masa berkursus di Melaka nnt.Kita tggu dan lihat, apa yg berjaya saya rembat ye.......

No comments:

Post a Comment