Wednesday, November 24, 2010

Guest book

Guest book?
Rasanya baru2 abad ni juga la dengar pasal guest book ni a.k.a buku tetamu.Kegunaannya pun tak tahu sampailah saya tengok di blog Puan Hana Yorie dan Puan Xora. Kredit to Hana dan Xora sebab memberi satu idea yg baik.

Setelah lama memerah otak, akhirnya saya dapat idea untuk membuat guestbook saya.Saya akan menggunakan gabungan idea dari sini dan idea saya sendiri...hasilnya nanti akan saya persembahkan bila dh siap.Baru dapat idea.Materialnya akan dicari dan digubah secepat mungkin.Rasanya ini adalah projek DIY saya yg pertama...Doakan ye kawan2.....

Ini contoh buku asal.






Source:http://www.contengconteng.com/p/conteng-conteng-edisi-buku.html



Gabungan idea akan dipersembahkan bila dah siap.Tak sabar untuk melihat hasil tangan sendiri....

Jumpa di entri yang seterusnya.

No comments:

Post a Comment